Цей модуль дав мені змогу зрозуміти як я зможу
допомогати своїм учням, щоб вони самі спрямовувати себе у навчанні
та про роль і місце диференційованого навчання.
Висновки:
Організувати процес навчання, який будується навколо потреб
та можливостей учнів, потребує адаптації як з їх боку, так і боку вчителів та
батьків.
Вчитель повинен працюючи з учнем допомогти йому розвинути
навички самоспрямованості, активності та самостійності в роботі над власним
навчанням.
Вчитель може у своєму навчальному процесі використовувати
візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття матеріалу, а також
враховувати різні рівні інтекекту учня.
Заохотити учнів, щоб вони стали більш впевненими в собі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий